Sunday 8 December 2013

Tomorrow is Monday~~

Baru beberapa hari x update tapi aku rasa macam dah bulan ni..*iyakan je la*..Rabu hingga Jumaat macam biasalah kerja so sangat sibuk..Sabtu pula duduk uma juga 1 hari tapi busy babysitter anak buah aku yg seorang tu..jaga seorang je tapi macam jaga 2 3 orang..mana x nya, nakal sungguh..pengasuhnya a.k.a auntie aku balik rumah.yela auntie aku pun ada fmily nak jaga juga kan..kakak aku pula kerja hari tu..abg ipar aku pun ada d rumah tapi dia tu pemalu sikit..adik aku pula kalu nak d harapkan sangat memang x terjaga tu..dia pun xtau sangat..so aku take over kerja kat rumah tu..x semua kerja la aku buat..yg mana termampu je *nampak sangat malas kat situ..hohoho*..aku masak je pun tapi biasa je..budak2 pun tau masak dari aku..hahaha..*aku hanya berada di dapur bila darurat* kuang kuang kuang~~

So nak dijadikan cerita, aku tiba2 terasa nak makan lekor..aku pun search la kat internet lekor yang paling senang dibuat..dan aku terjumpa resepi yang memang senang..kebetulan juga bahan2 memang ada dah kat rumah aku..so aku pun memulakan misi pembuatan lekor..huhuhuh.. memang sangat senang sebab aku guna ikan sardin dalam tin tu...aku nak upload gmbar tpi dah bbrapa jam x upload2 juga..so im sorry xdapat tayang lekor aku yg sgat mnjdi tu *mcm aku sorang je reti buat..hahahah*

Aku bagi adik dan abg ipar aku rasa, and they like it..lepas kakak aku balik dari kerja, aku buat sekali lagi. kali ni aku buat banyak sikit. siap masak xsampai 10minit habis dah..aku dapat makan sebiji jer..perasaan bangga dan yakin situ meluap2..yela aku ni jarang sekali masak sebab aku xpandai masak dan aku xsuka masak..aku hanya suka makan sebab tulah badan aku menjadi2..hahahaah..so sekarang kemahiran aku bertambah la sedikit demi sedikit..*thanks pada internet ye...hihihi*

Ahad pula pagi tu aku bljar driving dari jam8.30 sampailah 10.30..then habis tu kakak aku bawa kami ke pantai Tanjung Aru..sampai kat pantai tu dah jam11 lebih..faham2 la kalau dah kat pantai matahari terik okay..tapi ramai sangat orang kat sana..mandi2 gitu, aku xsanggup duduk lama2, terbakar kulit uolls..xsampai sejam kami balik gitu...sebelum balik p lunch dulu dekat2 situ juga...then baru balik..jalan xla lama tapi penatnya sampai sakit2 badan...*jarang bersenam biasala*..itu jer aku buat selama 2hari..rasa memang xcukup rehat..wahahaha..

Okaylah sampai sini sahaja coretan aku yang xseberapa ni..lain kali jumpa lagiii...daaaaaaaaaa




2 comments:

  1. wuiiyyooo...bljr driving ba dia..hahah..bole bwa round kk..:p

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh ba buyay..no hal..tggu aku pass dlu..ahhahahhahaha

      Delete