Sunday 15 December 2013

pandai ke x???

Welcome back all..hihihi
Lamanya x update...rindu dgn blog..nak update tp masa selalu cmburu dgn aku..hohoho..harini rasa penat sangat tau..mana x nya hr sbtu dan ahad tu jalan je..

Sebelum aku jelaskan tajuk aku kat atas tu, mari aku cerita dlu psl jalan2 ni.hihi...sebenarnya mentua kakak aku datang rumah kami dari kampung..nak jalan2 la kat tmpt kami ni.memg rmai la datang..lebih 10org juga tu tmsuk baby2 n kanak2..*comel2 macam I tau..weeee*..rumah kami ni xla besar 2 bilik je..memg bsempit la semua..but I okay je..sbtu pagi tu aku p kelas drvg jam10 tu..10.30 bru strt smpaila 12.30 t/h..kakak aku rushing ambil aku sebab mntua dia da otw da..rumah kami blm kemas okayy..so xsmpatla nak mask kami tapau je dr kedai.siap makan trus kemas rumah cpat2..kak aku kluar beli brg mknn..smpai je kluarga mntua aku, jam 6 lbih kot...then masak tpi kak aku masklah aku hnya sediakan bahan2 msakan..hehe

Ahad pagi tu siap2 nak jalan dgn kluarga mntua kak aku..pakai 3kereta jalan ni.tmpt ptma kami p kat zoo lokawi, tu dah pernah I update kan siap ada gmbr lagi..heheh..I ikut je wlupn da p hr tu..abg ipar aku bayar..wahahah...then p muzium, murh juga seorang rm2 la..bukn wrganegara rm15..ptg tu kami ke tg aru skali lg..budak2 nak mandi manda pla..


Tadaaaa...ni la lauk kami..sedap kannn..tpi bukan aku masak juga ok.hahahha..tu budak kecil sebelah kiri tu ank buah aku..tolong jaga lauk ni.hihi

Tp ptg tu hujan la pula so cpat2 kemas then balik..abg ipar aku pula mngidam nak makan lekor sardin..so kami beli bahannya n aku masak la..ni baru aku masak.hahahahah..i pandai wat tau..hari tu da 2 kali buat memg jadi..tp kali ni x jdi sangat..sedih la juga..malu pun ada..hahahahah..kurang tepung la..memg seng nak buat tapi kalu da 3tin nak buat aku xpandai agak da tau...ish3~

Sambil2 tu sediakan mkan malam, kak aku tlg masakkan..xsmpat nak tolong aku pun masak juga tp msak lekor.hahahahha...sebenarnya xda apa juga, just nak share kat korang I ble masak utk bbrapa org je..kalu da utk rmai org tulah jadinya, semuanya x jadi..whahahaha..

Setakat ni aku da pandai masak durian crepe, lekor dan kek..kalu korang suruh masak lauk pauk, aku surrender dulu.hahhahha..trma kasih intrnt sebab tlg tnjuk ajar..hoho

Lpas ni aku nak try masak barobbo~bibir jagung masakan org bugis..yummy~lama da nak makan tapi xtau masak..xpe, I akan berusaha..aja2 fighting! Jangan jeles ye korang

Ok baaiiii..hahahahah

No comments:

Post a Comment