Monday 9 December 2013

Oh~its hard..

Tiba2 aku xda mood, xdpt fokus dgn kerja ni..rasa kecewa sangat dan tekanan makin tinggi..tipulah kan if tiba2 xda mood..

Actually, aku masih xble lupakan dia tu..xtau la knp..aku da pasrah dah ni dan cuba utk x ingt lgi..tpi x brhasil juga..aku trnampak post c dia d fb tadi..

"on your last birthday, i give you my heart as present..this year... i give you my wallet...."

Maybe la dia xmaksudkan apa2, tapi aku tetap sedih juga bila baca ayat depan tu..mcm mn nak lupakan dia ni....please tell how to forget him..its really2 hard..

Lepas tu pula, supplier yang aku kenal ni sepatutnya hantar barang2 yang aku order dari dia krn hari ini last pghantaran okay..so aku sms dia tanya bila dia hantar barang2 tu sebab dia janji dgn aku dia akan hantarkan semuanya hari ni..tapi dia x balas sms aku, lepas tu aku nampak pula dia post dia kat Ranau??? can u believe that?? terus terang la dengan aku if xdapat hantar hari ini, janganlah aku tertunggu2..supplier ni menambahkan tekanan yang sedia ada ..dahlah banyak kerja nak buat lepas terima barang2 ni..pulanya dia xhntar barang2 tu hari ni..besok maybe dah close akaun, nanti aku juga kena marah...haishhhh knp jadi bgni ni...

aku sangat2 rasa tertekan skrg ni..what should I do..speechless

No comments:

Post a Comment