Friday 29 November 2013

Zoo Lokawi

Ollaaaaaaaaaaa people!!..

Hari ni sibuk skit dengan kerja, hari sebelumnya lagilah sibuk..dan hari akan dtg lagilah sibuk!!..yelah dah year end kan.masa nilah audit nak datang.Aku tak suka audit ni..*kecuali orgnya lah..ahhahaha*..kalu masa2 beginilah keluarlah segala stress, pening, salah buat ni, salah buat tu..macam2 la..mana lagi perangai2 kawan sekerja, mau jaga itu mau jga ini..masuk hospital je belum..wahahaha...

so kali ni nak share gmbr je la..hari tu aku ada pergi Zoo Lokawi..korang mesti da berpuluh2 kali pergi kan..ksiannya aku ni..baru ptama kali pergi sana..hohohohoho.. dengar namanya pun pertama kali..ahahhah..kakak aku yg kenalkan tmpt tu dgn aku..memg best la d sna..kamu layan je gmbr2 ni ye..


















Banyak lagi gambar2, tapi malas nak upload semua sebab line lambat..pada pandangan aku, not bad la zoo ni.. masa kami datang tu, ada pertunjukan ular..tpi xdpt masuk sebab terlau rmai orang smpaikan nak nampak di dalam tu memg xdpt..cuma perjalanannya tu jauh sangat..sampai masuk2 dalam lagi..penat ni berjalan..xpela, senaman la katakan..hihihihi.. 

Okay guys..smpai sini saje aku dpt share yee..nak buat kerja lagi, nnti bos bising..whahahaa...ok daaaaaaa

No comments:

Post a Comment